Ik had van jullie 3 maart WinUtilities 6.4 gedownload en wilde vandaag een ander pictogram voor dit programma en helaas werkt het programma niet meer.Hebben jullie voor mij een oplossing want ik vind het een fijn programma.
Alvst bedankt
Mar
WinUtilities
(7 posts) (3 voices)-
Posted 15 years ago #
-
Was het gestopt met werken voor de pictogram verandering of erna?
Gr, Lan
Posted 15 years ago # -
Het is gestopt erna.
Het vraagt om opnieuwe registeren en dat kan niet meer alleen op de dag zelf als het online staat. Zo heb ik dat begrepen. vorige week was er ook een op schoon programma en toen werkte de vorige WinUtilities ook niet.
Ik heb geprobeerd om opnieuwe te registeren maar helaas. nu heb ik het progamma verwijderd en hoop dat het nog een keer komt.
want een ander oplossing is er nu niet denk ik.
Ik hoop dat ze het er nog een keer op de site doen.
bedankt voor de reactie
groeten MarPosted 15 years ago # -
Hoi Mar,
Opnieuw registreren met de code uit de readme.txt lukt soms wel, maar het is inderdaad de bedoeling dat alleen op de dag van de giveaway te doen.Ook na het verwijderen van het programma kan Windows Systeemherstel soms nog werken.
WinUtilities maakt hiervoor zelfs een systeemherstelpunt voordat het register wordt opgeschoond en dat punt zou nu nog op de computer kunnen zitten. Het is te proberen en de herstel-aktie kan eventueel weer ongedaan gemaakt worden als het niet gewerkt heeft.
Hopelijk helpt dat.WinUtilities is al een paar keer eerder aangeboden en bij de volgende versie komt het misschien opnieuw, maar dat is afwachten.
Gr, Lan
Posted 15 years ago # -
If you need WinUtilities, you can get v6.2 for free (keep forever - no limit you can install, reinstall, uninstall as you want) from dotTech.org.
-----------------
Als u WinUtilities, kunt u v6.2 gratis (houdt eeuwig - geen limiet die u kunt installeren, opnieuw installeren, verwijderen als u wilt) uit dotTech.org.
Ashraf
Posted 15 years ago # -
goedemorgen
Ik heb gedaan uit dottech.org maar na updaten helaas werkte het weer niet.
Toch bedankt voor u hulp.
Groeten marPosted 15 years ago # -
Ya that is because the one from dotTech.org is only for v6.2. Why not use v6.2? There are little differences between v6.4 and v6.2.
----
Ya dat is omdat het een van dotTech.org is alleen voor v6.2. Waarom niet gebruik v6.2? Er zijn weinig verschillen tussen v6.4 en v6.2.
Posted 15 years ago #
Reply
You must log in to post.