Zaterdagmorgen was ik ineens mijn luidsprekertje in de balk kwijt.
Heb vanalles geprobeerd om het terug te krijgen. Tot nu toe gedaan:
- PC opnieuw opstarten ....... werkt niet
- Systeemherstel ... werkt ook niet
- Configscherm, Geluid, Volume, Pictogram in systeemvak plaatsen ook niet (omdat volumeregeling ineens niet meer geinstalleerd is)
Dat moet òf op cd-rom moederbord zitten of op cd-windows XP, maar blijkbaar worden de drivers voor mijn onboard geluidskaart overgenomen door Windows (volgens winkelier) en daar heb ik dus geen verstand van en wil het probleem niet groter maken... werkt dus ook (nog) niet
- Programma's toevoegen via Software, Windows XP... ik zie de mogelijkheid volumeregeling niet ???
- Audiobesturing, meldingen aanpassen, verbergen indien niet.. veranderen in altijd weergeven....... geen verschil (heeft er volgens mij ook niets mee te maken)
- Kreeg ook ergens een melding dat SndVol.32.exe niet uitgevoerd kan worden…
Heb dit daarover op Google gevonden: “Klik eens op: Start -> Uitvoeren ->en daar vul je in: sndrec32.exe
Druk daarna op OK” …… kan ook niet gevonden worden.
- Drivers zijn oké, geen uitroeptekens bij apparaatbeheer
Heb nu een snelkoppeling naast START gezet en kan dus wel geluid harder/zachter zetten en dempen, maar heb niet meer de schuifjes om bas enz, te wijzigen (was geloof ik dubbelklikken op geluid). Gebruikte ik wel nooit, maar snap gewoon niet hoe het ineens weg kan zijn
Iemand nog een idee?