Even een vraagje over Wondershare programma's en dan in dit geval met name over Wondershare PPT2DVD.
Een tijdje geleden heb ik via Grabit PPT2DVD binnengehaald en geinstalleerd om PPS om te zetten naar DVD. Dit ging makkelijk en snel overigens :P
Maar toen... vorige week wil ik een MP3 openen - en dat gebeurt normaal met RealPLayer - en toen bleek dat Wondershare dat ineens wilde openen. Ook een FLV-bestand dat gekoppeld is aan een FLV-player was niet meer af te spelen.
Inmiddels is alles met wat omwegen en krachttermen hersteld ;-) Heb de goede programma's weer aan de bestanden gekoppeld en heb PPT2DVD vervangen door een andere convertor, maar nu is mijn vraag: zijn er meer met een soortgelijke ervaring?
Ik lees overal dat Wondershare goede programma's maakt en ik heb er meerdere van gedownload (bv ook Collage Creator), maar durf nu niet goed te installeren. Heb niet zoveel zin om elke keer de goede programma's aan bepaalde bestanden te moeten herkoppelen.
Iemand een idee? Heb ik tijdens het installeren misschien iets over het hoofd gezien en had ik een vinkje weg moeten halen of juist neer moeten zetten bij MP3-bestanden bijvoorbeeld?
Alvast dank :-)