Ik heb geen router, geen firewall en toch krijg ik altijd deze foutmelding na een paar seconden als ik setup.exe draai.
Terwijl enkele maanden geleden het wel werkte op deze PC. Heeft iemand een idee?
Thanks.
Failed to connect. Please try again later.
(5 posts) (4 voices)-
Posted 17 years ago #
-
quote:
Ik heb geen router, geen firewall en toch krijg ik altijd deze foutmelding na een paar seconden als ik setup.exe draai.
unquote:Lijkt me vragen om problemen funkylion. Waarom gebruik je geen firewall? Er kan van alles gebeuren op je PC achter je rug om. (Er zijn mensen die dat lekker vinden heb ik gehoord :-) )
Zonder gekheid: ik kan zo niet zeggen wat het probleem is. Maar installeer toch maar even een goeie firewall, zoals comodo of zonealarm (freeware)Posted 17 years ago # -
Over welke setup.exe hebben we het hier? De giveaway van vandaag?
Failed to connect. Please try again later kan betekenen dat het geen verbinding kan maken met de een server. Wanneer het de giveaway betreft, probeer je het later gewoon nog een keer. Kan door een drukte piek komen.En natuurlijk de wijze raad van Ennovy opvolgen. ;-)
Posted 17 years ago # -
De foutmelding kwam bij elke dagelijkse poging. Heb natuurlijk de wijze raad van Ennovy opgevolgd over de firewall. En...daarna gaf ook giveaway geen probleem meer. Het kan verkeren. Bedankt.
Posted 17 years ago # -
En...daarna gaf ook giveaway geen probleem meer. Het kan verkeren. Bedankt. Haast niet te geloven, ik moet zeggen hoor "Plankje"en "Ennovy" jullie hebben beide stalen zenuwen hoor, alle respect, zonder dolle !
Posted 17 years ago #
Reply
You must log in to post.