Heb dringend behoefte aan "Image" software om ganse HD te behandelen, maar die tevens ook back-ups kan maken van folders/files, eventueel enkel de wijzigingen met vorige BU's. Heeft iemand ervaring met "Acronis True Image 11 Home" (Engels) die mij aanbevolen werd - of een andere gelijkwaardige software. Aangezien dit voor mij TE belangrijk is hoeft het niet noodzakelijk gratis te zijn. Thanks.
Back-up & Image software
(6 posts) (3 voices)-
Posted 17 years ago #
-
Hallo Orval,
Ik gebruik zelf de nederlandstalige Acronis True Image al vanaf versie 8 en ik ben daar uitermate tevreden over. De door jou gewenste opties zitten daarin verwerkt.
Gezien inderdaad het belang van een goede backup en de eenvoudige manier om weer met een schoon systeem op te kunnen starten, zou ik zeggen: doen!Posted 17 years ago # -
@Ennovy: bedank voor comments. Versie 11 bestaat nog niet in het Nederlands en Acronis USA weet nog niet wanneer beschikbaar zal zijn. Kan ik de engelse"download" installeren van ver.11 en nadien, wanneer beschikbaar, met de NL versie overschrijven. Geef je een voorkeur aan "download" of prog. kopen in locale handelszaak hier? Ben wat terughoudend voor het downloaden van zulke grote en belangrijke progs, of is dat ten onrechte? In ieder geval bedankt voor de hulp!
Posted 17 years ago # -
Orval
De nederlandse versie is wel beschikbaar. Via easycomputing kun je de download versie kopen. Zo heb ik dat ook een paar keer gedaan.
Kijk hier maar eens: http://www.easycomputing.com/product.asp?ref=4457
Maar volgens mij is de NL versie nu ook in de winkel verkrijgbaar.Posted 17 years ago # -
Hallo Orval,
Kan het je alleen maar aanraden.
Vooral de optie om tijdens opstarten via F11 direct in True Image op te starten, voor als je Windows niet meer kunt opstarten, is fantastisch.
Acronis True Image is dan ook van de programma's waar ik netjes voor betaal.Groet.
Posted 17 years ago # -
Hallo !
Hartelijk dank voor jullie advies !
De EasyComputing versie van Acronis TI 11 Home is besteld en kan ik morgen afhalen.
Hopelijk geraak ik er ook snel mee aan de slag.Groet.
Posted 17 years ago #
Reply
You must log in to post.