Bij mijn controle van OpDate's bij Microsoft kwam de dowload Synaptics PS/2 Port Touch Pad,
Kan iemand van het forum mij misschien uitleggen wat deze update inhoud waar die voor diend en wat ik er aan heb op mijn Laptop
Update Microesoft-Synaptics PS/2 Port Touch Pad
(6 posts) (5 voices)-
Posted 17 years ago #
-
Hoi adbij. Volgens mijn bescheiden mening is de Synaptics PS/2 Port Touch Pad een stukje hardware dat aangesloten is op jouw peecee. Indien de fabrikant de driver (software dat windows nodig heeft om met het apparaat te kunnen werken) hiervoor update, wordt dat ook vaak via de windows update beschikbaar gesteld. Heb ik bijvoorbeeld ook v.w.b. mijn video kaart. Zo heb je altijd de meest recente driver dus als het ware. Hoop dat dit voldoende info is. Je kunt anders ook nog eens even googlen op Synaptics PS/2 Port Touch Pad en dan vind je wellicht nog meer info. Groeten
Posted 17 years ago # -
Hallo adbij,
Touchpads worden veelvuldig gebruikt in laptop computers als vervanging voor de muis, en bevindt zich gewoonlijk in het midden onder het toetsenbord.
Groet.
Posted 17 years ago # -
Zoals de anderen al als antwoord gaven: een touchpad is de vervanger van een muis op een laptop. Het is dat strijkplankje onder je toetsenbord waar je met je vinger over wrijft om de cursor (en/of het pijltje) te verplaatsen.
Synaptics is de grootste producent van die dingen. Vermoedelijk heeft Microsoft een update aan zijn Windoze gedaan die ook invloed had op de touchpad en aan Synaptics gevraagd om een bijhorende update te maken... GrtzPosted 17 years ago # -
Het leukste grapje van Windows (wat beveiligingswaarschuwingen betreft) vond ik nog altijd toen een vriend van mij een bepaalde beveiligingsupdate moest installeren op Vista. Als je die niet zou installeren, zou een iPod crashen als je 'm zou aansluiten..
Windows vs. Mac? ;-)
Posted 17 years ago # -
@Ennovy, dat googlen doe ik meestal als eerste, maar soms ontbreekt me gewoon de tijd om al die pagina's door te nemen voordat ik van ook maar eentje de uitleg goed voor de geest krijg, en vind mezelf vaak terug op heel andere site's, zo van hee even naar dat kijken, en word ik door al dat googlen van het eigenlijke onderwerp niets wijzer.
Maar na al deze uitleg hierboven (bedankt members, hou er een te goed op die doorzakavond), is me direct duidelijk waar die update voor dient.
Toch is dat ook een succesje van dit initiatief, goeie gok, je krijgt op dit forum tenminste niet van die l.lhannes antwoorden wat bij anderen wel veel het geval is, bedankt !
@plankje wat dat andere initiatief van jou betreft, de organisatie van.........., zet mijn Vrouw en mij maar bovenaan de lijst, we gaan der voor al duurt het dagen !Posted 17 years ago #
Reply
You must log in to post.